Monday, November 20, 2006

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

το διοικητή μου και του αφιερώνω την κεφαλιά-ψαράκι με την οποία κάρφωσα τον Μπεντενίκ. Ο φίλος μου ο Μελίσσης κι εγώ ανταποδώσαμε τη στήριξη που μας παρέχει η Πολεμική Αεροπορία, κάνοντας στρατιωτικό χαιρετισμό, κι δίνοντας έναυσμα στους νέους μας να επανεκτιμήσουν τις Ένοπλες Δυνάμεις. Είμαι περήφανος που εκπροσωπώ επάξια την Πολεμική Αεροπορία..."
Σάββας Ηλιάδης. 2 γκολ φέτος με πανομοιότυπο τρόπο (σέντρα από αριστερά, κεφαλιά ως κρυφός κυνηγός). Μήπως όμως την έχει δει κάπως;

7 comments:

Anonymous said...

Κρίμα και τον συμπαθούσα παιχτικώς.
Με έχασε για πάντα

ximaleo said...

Και χαιρετάει και λάθος, με τον αντίχειρα έξω, ο ψάρακας... Να χέσω την ελληνική αεροπορία, αν ήταν στο Π.Ν. θα είχε φάει στέρηση με το που θα επέστρεφε στο ναυσταθμο.

Anonymous said...

Όχι μόνο με τον αντίχειρα έξω αλλά και με όλη την παλάμι προς τα πάνω όπως Αμερική. Στις Σάπες ίσαμε με 20Φ τον έβλεπα. Ενώ το άλλο το παιδί (βοηθήστε με) τέλειος. Πάλιουρας γαρ

Anonymous said...

Το ξέρω ότι μάλλον ο Μελίσσης είναι απλά και πάλι βοηθήστε με γιατί δεν μου λέει κάτι. Και το όλο νόημα εδώ είναι να μάθουμε και 5 πράγματα

THE NIVA said...

Μελίσσης: αμυντικός του ΠΑΟΚ, αγωνίζεται είτε ως δεξί μπακ, είτε ως στόπερ. Θεωρείται μεγάλο ταλέντο, μαζί με τον Ηλιάδη (πιο έτοιμος), το Μπαλάφα και τον Αραμπατζή. Και καλά, σ' αυτούς στηρίζεται ο ΠΑΟΚ για να γίνει δυνατός. Αγωνιστικά πάντα...

ximaleo said...

Από τα ταλέντα του ΠΑΟΚ, εγώ το Χριστοδουλόπουλο γούσταρα αλλά εξαφανίστηκε κάπου μεταξύ Τούμπας και Liverpool. Συνιστώ πάντως την προσοχή στους λίγο μεγαλύτερους Βαγγελή και Χαραλάμπους. Βέβαια, τόσο συχνά που αλλάζει προπονητές ο μΠΑΟΚ, όλα αυτά τα πιτσιρίκια άκλαφτα θα πάνε. Τουλάχιστον κάνουν καλό στρατό, κάτι είναι και αυτό

Anonymous said...

Να τον στείλουμε στη Λάτσιο θα τον αγαπήσουν αμέσως