Thursday, December 21, 2006

WISHFUL THINKING

Μέρες που είναι, λέω να παίξουμε με άλλη μια από τις αγαπημένες μου λίστες. Μιας και δεν έχει πρωτάθλημα, και πλησιάζει η μεταγραφική περίοδος του Γενάρη, θα γράψω τον παίκτη κάθε ομάδας της Α Εθνικής (πλην ΠΟΚ) που θα ήθελα στην ομάδα μου (δε γράφω ποια ομάδα είναι αυτή, αν και το ξέρετε προφανώς). Πάμε:
ΑΙΓΑΛΕΩ: Σκοπελίτης.
Δυστυχώς, τα ταλέντα του Αιγάλεω έχουν μείνει ψιλοστάσιμα και αν εξαιρέσουμε τον Ποπόφ, δεν υπάρχει άλλος, πλην του κεντρικού χαφ-σκυλιού, που να με εντυπωσιάζει. Γενικώς δε με τρελαίνει το Άλεω, τα ΄χουμε ξαναπεί.
ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛ.: Κόβατς.
Ομολογώ ότι είναι η ομάδα που κατέχω λιγότερο. Και για να κάνω τη διαφορά από το ximaleo, δε λέω τον Περόνε αλλά τον πολύ σταθερό κίπερ τους.
ΑΡΗΣ: Πάουλο Κόστα.
Πολύ τεχνικός, με αριστερό πόδι, αν και λίγο χαλαρός στο παιχνίδι. Έχω τέτοιον στην ομάδα μου, αλλά δεν πειράζει. Αβραάμ Παπαδόπουλος, a close second. Για Χαβίτο, δεν το συζητώ, θεωρώ ότι μπορεί να χαντακώσει την ομάδα με τις περιττές ενέργειες που μπορεί να κάνει.
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ: Γελαδάρης.
Ακόμα και τώρα στα γεράματα. Από τα καλύτερα επιθετικά μπακ στη χώρα την τελευταία δεκαετία. Εγώ τέτοιον δεν έχω...
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ: Κορδονούρης.
Γιατί είναι ψυχάρα.
ΗΡΑΚΛΗΣ: Πρίττας.
Ωραίο αμυντικό χαφ με μακρινό σουτ, κομπλέ από όλες τις απόψεις. Μην κοιτάτε που φέτος είναι τραυματίας από το Σεπτέμβριο και έχει ξεπεταχτεί στη θέση του, η νεαρή κόπια του, ο Διαμαντίδης. Ο Θανάσης θα επανέλθει.
ΙΩΝΙΚΟΣ: Ντα Κόστα.
Αν και καβαλημένος, με την κατάλληλη καθοδήγηση θα έκανε παπάδες σε οποιαδήποτε ομάδα. Μικρός είναι ακόμα άλλωστε.
ΚΕΡΚΥΡΑ: Φιλίπ Ντα Σίλβα.
Εντυπωσιάστηκα την Κυριακή, το ομολογώ. Πρώτος σκόρερ της ομάδας, γρήγορος, ψιλοκουφαλίτσα φαίνεται. Ωραίος. Που τον ξετρύπωσε ο Τεννές, ξέρει κανείς;
ΛΑΡΙΣΑ: Μπασιλά.
Αν και uber-boring η ομάδα του Donis, και ο Γάλλος παίζει το ρόλο του σκληρού στο κέντρο (άρα καθόλου fun to watch - ο ρόλος αυτός πάει στον Αλωνεύτη), εντούτοις ξεχωρίζει σαν τη μύγα μέσα στο γάλα, κατ εμέ.
ΞΑΝΘΗ: Κιντάνα.
Βασικά για να μπορώ να λέω τη φράση "fuckin' Quintana, that creep can roll" (και επειδή τον Τοροσίδη μας τον φάγανε και ο Άντζας μεγάλωσε).
ΟΦΗ: Ντρούλιτς.
Το πουλέν μου, από την πρώτη στιγμή που τον είδα.
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ: Πλετς.
Τρομερό μπακ, κόβει τα πάντα, προσωπικότητα, αρχηγός από την πρώτη μέρα. Πιστεύω χωρίς αυτόν, ο Πανιώνιος θα ήταν λίγο πάνω από τον Ιωνικό τώρα.
ΠΑΟΚ: Χαραλάμπους.
Αν και δεν είμαι σίγουρος. Γενικά για κανέναν από τους λοιπούς υποψηφίους (Μελίσση, Ηλιάδη, Φερνάντεζ) δεν είμαι ακόμα σίγουρος. Περίεργη ομάδα παικτικώς ο φετινός ΠΑΟΚ.
(bonus) Β' Εθνική: Σαϊτιώτης.
Γιατί σκοράρει τρελά, δεν κωλώνει, γαμεί σε κάθε ομάδα, και κυρίως γιατί θα ήθελα να πλήξω τον Κούγια έστω και εμμέσως...
Αυτά λοιπόν από μένα...
Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέον έτος.

7 comments:

Anonymous said...

Δεν σχολιάζω τις επιλογές σου, τους περισσότερους δεν τους έχω πολυπροσέξει και κάποιους δεν τους ξέρω καθόλου. Οι 5 παίχτες που θα έπαιρνα στη δική μου ομάδα (της οποίας άλλωστε είμαι και αντιπρόεδρος...) είναι οι εξής:

1. Νσαλίβα, του Πανιωνίου. Απίστευτο μηχανάκι, τεχνίτης, δυνατός. Τις προάλλες διαλύαμε τον Πανιώνιο, εγώ με αυτόν είχα εντυπωσιαστεί! και τον είχα προσέξει και παλιότερα... Για να παίρνει τη θέση του Έμερσον σιγά-σιγά...

2. Κοιλιάρας του Εργοτέλη. Αποδεικνύεται ότι μάλλον δεν είναι τυχαίο ότι πριν από 2 χρόνια αν και ήταν αναπληρωματικός, τον είχε προσέξει ο Σάντος και φέτος είναι ο καλύτερος παίχτης της ομάδας. Είναι και Αεκάρα, αργά ή γρήγορα σε μας θα καταλήξει...

3. Πιζανόφσκι της Ξάνθης. Είχα εντυπωσιαστεί πέρσι. Φέτος τον έχω ψιλοχάσει η αλήθεια είναι. Μήπως είναι τραυματίας; Ότι πρέπει αν φύγει ο Σόρε. Γενικά μου αρέσουν οι ψηλοί και επιβλητικοί τερματοφύλακες.

4. Μίετσελ του ΠΑΟΚ. Και γκολτζής και γρήγορος και μακρινό σουτ και κεφάλι και πωρούκλα... 2 χρονάκια ακόμα τα ‘χει. Γιατί να τα χαραμίσει στον ΠΑΟΚ; Η ζωή είναι μικρή ρε γαμώτο... Εμείς τον χρειαζόμαστε άμεσα, θα τον αγκαλιάσουμε και ο Τσιρίλο δεν θα τον ξαναχτυπήσει...

5. Ρίβας, του Ηρακλή. Εμείς βέβαια χρειαζόμαστε αριστερό μπακ και αυτός είναι πιο προωθημένος. Έχει όμως καλή τεχνική, είναι γρήγορος, βάζει και γκολάκια. Στα υπόψη...

Anonymous said...

ξαναστέλνω στο καπάκι γιατί μόλις έκανα μια φρικτή σκέψη και με πιάσε κρύος ιδρώτας. ότι κάποιος δημοσιογράφος θα πάρει είδηση το blog σας, θα δει το σχόλιο μου, θα θεωρήσει ότι είναι τα λόγια του πραγματικού κούλη και περήφανος για την ανακάλυψη του θα κυκλοφορήσει ότι η Αεκάρα ενδιαφέρεται γι αυτούς τους παίχτες και θα την κάνει άνω-κάτω... και μετά εμένα θα με τρέχει δικαστικά η ΠΑΕ, νομικά θα έχει δίκιο και αν κατάφερε να αθωώσει τον Τσιρίλο εμένα θα με κλείσει στη φυλάκα με συνοπτικές διαδικασίες... για αυτό λοιπόν, "ηλίθιε ή κακόβουλε δημοσιογράφε (και όποιος άλλος ενδιαφέρεται) σε πληροφορώ ότι δεν είμαι ο πραγματικός Νίκος Κούλης, απλά ένας άνθρωπος που τον θαυμάζει, γι αυτό ούτε να διανοηθείς να κάνεις κάτι που θα βλάψει την ομαδάρα τώρα που έχει βρει το δρόμο της... ξηγηθήκαμε;"
νομικά ελπίζω να καλύπτομαι με αυτή τη δήλωση....

THE NIVA said...

Ψέματα λέει.
Είναι ο Νίκος Κούλης.

me said...

Ο Τσιτσομήτσος σε χαλάει ρε Αεκάκι;

Anonymous said...

αυτός είναι του Χαϊδαρίου; ένας από τους λαμπρούς φοιτητές του Βούζα; Master σκέφτεται να κάνει;

δεν τον έχω προσέξει, δεν είναι της αρμοδιότητας μου κιόλας, αλλά thanks για την παρατήρηση, θα πω στον Ίβιτς να του ρίξει μια ματιά...

παράλληλος said...

Εκτός από τον Τσιτσομήτσο που κατέκτησε και τίτλο στο blog μου (http://goalkaixylo.blogspot.com/2006/11/chef.html), πέρα απ' τη πλάκα, δύο -τουλάχιστον- χρόνια ο καλύτερος παίχτης στις δυο κατηγορίες είναι ο Ζαφειρόπουλος του Λεβαδειακού, με διαφορά!
Καλύτερος και απ'το Νικοπολίδη! Το υπογράφω!

Καλή χρονιά!

ekswfrenwn said...

Εγώ θα πω ποιοι παίκτες κάθε ομάδας μου αρέσουν,χωρίς αυτό να σημαίνει οτι θα χωρούσαν στη δική μου.
ΑΙΓΑΛΕΩ:Κουμορτζί.Σκύλος αλλά ξέρει και μπάλα(τίτλος του φωτός οταν ο Μπάγεβιτς ήθελε να φέρει στον Ολυμπιακό τον Χαντζαντριάν-lol)
ΑΠΟΛΛΩΝ ΚΑΛ.:Ουέλινγκτον
ΑΡΗΣ:Πάουλο Κόστα.Γιατί,σαν ελεύθερος που έπαιζε επι Όγιος,έκανε οτι γούσταρε(δηλ. ακολουθούσε τις εντολές του προπονητή)
ΑΤΡΟΜΗΤΟΣ:Μερίνο.Μπορεί ώρες-ώρες να είναι παπατζής,αλλά τέτοιος ζογκλέρ δεν υπάρχει στην Ελλάδα
ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ:Μελισσάς.Τσεκάρετε τον...
ΗΡΑΚΛΗΣ:Πρίττας.Γιατί είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ αμυντικό-χαφ στην Ελλάδα που κάνει το αυτονόητο:φάουλ στο κέντρο
ΙΩΝΙΚΟΣ:Βουρεξάκης.Πάνω-κάτω ισχύουν τα ίδια με Πρίττα,απλά είναι λίγο "καρτάκιας"
ΚΕΡΚΥΡΑ:Γκουέλα
ΛΑΡΙΣΑ:Κοτσώλης
ΞΑΝΘΗ:Άντζας(μόνο για αμυντικό χαφ όμως)
ΟΦΗ:Ντρούλιτς.-
ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ:Ενσαλίβα
ΠΑΟΚ:Ηλιάδης

P.S.:Sorry και πάλι για την έκταση